אבחון דידקטי:

האבחון הדידקטי הינו אבחון מקצועי הנערך ע"י מאבחן מוסמך ומטרתו להעריך ולמפות את כישוריו וקשייו הלימודיים של התלמיד הנובעים מלקות למידה או מסיבה אחרת ולהמליץ על תוכנית לימודים אופרטיבית ועל מתן המלצות להתאמות והקלות בבחינות.

תחומי המבדק כוללים :

בדיקת יכולות חשיבה מופשטת מילולית ובלתי מילולית .
ערוץ חזותי.
ערוץ שמיעתי.
זיכרון לטווח מיידי וארוך.
יכולות קשב וריכוז.
יכולות התארגנות.
מהירות שיום.
מודעות פונולוגית.
קריאה וכתיבה בעברית ובאנגלית.
תפיסה מתמטית.

שלבי האבחון:

האבחון במכון "תושיה" נבנה באופן אישי עבור כל מאובחן בהתאם לצרכיו ולקצב עבודתו. חשוב לנו להעניק למאובחן סביבה תומכת, חמה ומקבלת כבסיס לתהליכים האבחוניים. אנו מאמינים שכדי להגיע לאבחנה המדויקת והמהימנה חשוב לספק למאובחן את התנאים המקסימאליים שיאפשרו לו לבטא את יכולותיו. בסיום התהליך האבחוני ניתן דו"ח מקיף הכולל מסקנות והמלצות מפורטות להמשך עבודה.
שלב ראשון - מילוי שאלונים ע"י ההורים והצוות החינוכי.
שלב שני - האבחון עצמו, האורך מספר שעות, במפגש או יותר בהתאם ליכולותיו של הנבחן.
שלב שלישי - מפגש עם הורי הנבחן (במקרים רבים גם הנבחן מוזמן) הגשת דו"ח האבחון הרשמי והמפורט, הסברים, מענה לשאלות והכוונה.
שלב רביעי - העברת הדו"ח לצוות החינוכי ע"י ההורים.
 

 
אבחונים, איבחון דידקטי, איבחון פסיכודידקטי, אבחונים פסיכודידקטיים במרכז, אבחונים דידקטים במרכז, אבחון במרכז, אבחון פסיכולוגי במרכז, ליקויי למידה במרכז, אבחונים ללקויי למידה במרכז, טיפול בחרדות במרכז, אבחון מסובסד במרכז, אבחונים פסיכודקטים, אבחונים דידקטים, אבחון, אבחון פסיכולוגי, ליקויי למידה, אבחונים ללקויי למידה, טיפול בחרדות, אבחון מסובסד

אחסון אתרים  | הפכו לעמוד הבית  |  הוסיפו למעודפים
© 2008 Tushiya, All rights reserved.